Articulații de tratare a semințelor de in, Deficitul de magneziu și deficitul de vitamina D pot agrava osteoporoza

Tratament natural din miere şi seminţe pentru întărirea oaselor şi combaterea durerile articulare

O variantă naturală

Adresa de e-mail a destinatarului X Semintele de susan au devenit un condiment folosit de om inca acum mai bine de 5. Susanul este unul dintre alimentele cu o concentratie de nutrienti foarte ridicata, dar in acelasi timp poate fi un medicament dintre cel mai eficient. Semintele de susan au un profil nutritional fabulos, avand capacitati de a lupta, preveni sau de a vindeca anumite afectiuni.

Acestea au un continut extrem de ridicat de cupru, mangan, calciu, fier, magneziu, zinc plus o serie de vitamine si proteine.

  1. Denumirea medicamentelor pentru osteochondroză
  2. Medicii sunt uimiți. Acest tratament natural combate durerile articulare și previne osteoporoza
  3. Seminte de In Originara din Vestul Asiei, Inul Linum usitatissimum   este o planta milenara cultivata inca din  i.
  4. Seminte de In | Planta Medicinala
  5. Cum se poate vindeca rapid artroza articulației gleznei
  6. Prevenția osteoporozei presupune mai mult decât calciu Ce este osteoporoza?

Aflati care sunt principalele beneficii ale susanului pentru sanatate: Ajuta la regenerarea pielii si nu numai Consumati seminte de susan pentru a avea o piele frumoasa si sanatoasa.

Susanul este plin de zinc, un mineral esential pentru producerea colagenului, care da pielii elasticitate. Zincul ajuta, de asemenea, la refacerea tesuturilor deteriorate din organism. Uleiul de susan este de asemenea cunoscut ca un calmant pentru arsurile de pe piele.

Ajuta dantura Unul dintre avantajele cele mai importante oferite de semintele de susan si uleiul de susan este legat de eliminarea placii dentare si cresterea sanatatii orale.

articulații de tratare a semințelor de in

Uleiul de susan poate ajuta chiar si la albirea dintilor. Ajuta la prevenirea diabetului Datorita magneziului si altor elemente nutritive, susanul, si mai ales uleiul de susan, s-a demonstrat ca este eficient in combaterea diabetului. Un studiu publicat in in Jurnalul American de Nutritie Clinica a constatat ca uleiul de susan imbunatateste eficienta medicamentelor antidiabet. Un alt studiu a concluzionat ca inlocuirea uleiului comestibil clasic cu cel de susan  ajuta in cazul diabeticilor hipertensivi.

Reduce tensiunea arteriala si ajuta inima Potrivit studiului de mai sus, s-a demonstrat ca uleiul de susan scade tensiunea arteriala.

cum se reduce durerea în articulația șoldului

In plus, magneziul din semintele de susan ajuta de asemenea la scaderea tensiunii arteriale. Mai mult, stimuleaza sanatatea inimii prin prevenirea leziunilor aterosclerotice. Un antioxidant si antiinflamator din semintele de susan, cunoscut sub numele sesamol, ce are proprietati antiaterogene, are calitati ce duc la imbunatatirea sanatatii cardiovasculare.

Protejeaza impotriva radiatiilor De asemenea, potrivit unor studii, sesamolul protejeaza impotriva efectelor provocate de radiatii. Mai mult, s-a dovedit ca sesamolul poate prelungi viata la soarecii suspusi radiatiilor, in parte prin prevenirea deteriorarii intestinelor si splinei. Previne cancerul Semintele de susan contin un compus anti-cancer numit fitat, care se regaseste si in alte plante, dar magneziul din semintele de susan are la randul sau proprietati anti-cancer.

Ce este osteoporoza?

Stimuleaza sanatatea osoasa S-a dovedit ca zincul stimuleaza cresterea densitatii minerale a oaselor si ajuta la sanatatea sistemului osos. Un studiu publicat in Jurnalul American de Nutritie Clinica a demonstrat o corelatie directa intre deficienta de zinc si osteoporoza din zona soldului si a coloanei vertebrale.

In plus, semintele de susan reprezinta o importanta sursa de calciu — un mineral cunoscut pentru faptul ca este articulații de tratare a semințelor de in pentru sanatatea oaselor si prevenirea afectiunilor sistemului osos.

Beneficiile consumului de seminte de in - Retete Simple - Iaurt cu seminte la micul dejun

Stimuleaza digestia Semintele de susan sunt bogate in fibre, cunoscute pentru aportul lor la un sistem digestiv sanatos si un colon sanatos. Ajuta in caz de poliartrita reumatoida Un mineral important pentru sistemele anti-inflamatorii si antioxidante enzimatice, cuprul este cunoscut si pentru reducerea durerii si a umflaturilor asociate cu artrita.

articulații de tratare a semințelor de in artroza brâului de umăr

In plus, un studiu recent publicat in Jurnalul International de Boli Reumatice indica faptul ca semintele de susan ar putea fi chiar mai bune decat multe dintre medicamente daca suferiti de artrita la genunchi. Cercetatori din cadrul Tabriz University of Medical Sciences au comparat eficacitatea semintelor de susan comparativ cu cea a medicamentelor nesteroidiene antiinflamatoare, o solutie comuna pentru osteoartrita la genunchi.

Ei au descoperit ca semintele de susan au fost chiar mai eficiente, fara a avea vreun efect secundar.

Daca te numeri printre persoanele care sufera de dureri articulare de pe urma artritei sau unei forme de artroza la sold, genunchi ori maini poate ca la un moment dat ai luat in considerare si ideea de a lua anumite vitamine si suplimente nutritive care ajuta la calmarea durerilor articulare. In cazul in care nu stii ce sa alegi din sutele de variante disponibile pe piata, cere sfatul medicului tau, care iti poate recomanda cele mai bune suplimente pentru a-ti mentine articulatiile sanatoase. Avand acesti aliati la indemana, vei putea tine si mai bine sub control durerea cauzata de osteoartrita asa cum mai este numita artroza sau de poliartrita reumatoida. TE-AR MAI PUTEA INTERESA Medicii reumatologi recomanda urmatoarele: condroitina sulfatul de condroitinaglucozamina sulfatul de glucozaminacalciul, vitamina D3, remediile ce contin ghimbir, remediile din turmeric, acizii grasi Omega-3, ceaiul verde, bromelaina, astaxantina, vitamina E, acidul hialuronic, iar lista poate continua, desigur, pentru ca exista si alte tipuri de suplimente care ajuta la mentinerea unor articulatii sanatoase.

Douazeci si cinci de participanti la studiu au luat 40 de grame de seminte de susan sub forma de praf in fiecare zi, in timp ce celalalt grup de 25 a primit doua doze de mg de paracetamol de doua ori pe zi, impreuna cu mg de glucozamina o data pe zi. Perioada de studiu a fost de doua luni.

10 beneficii ale seminţelor de in şi cum le poţi include în alimentaţia ta

Intensitatea durerii articulații de tratare a semințelor de in a fost masurata pe o scara de la unu la zece. Inainte de tratament, grupul care s-a tratat cu susan avea o intensitate medie a durerii de 9,5. Dupa perioada de doua luni, aceasta a scazut remarcabil la 3,5. Pentru cei pe regimul medicamentos, intensitatea durerii a scazut mai modest, de la 9 la 7.

Pentru cei care au artrita la genunchi, ar fi nevoie — potrivit studiului — de aproximativ patru linguri de seminte de susan pe zi. Puteti imbunatati digerarea semintelor prin macinarea lor cu un mojar cu pistil sau prin utilizarea uneii rasnite de cafea boabe.

Mai multe despre acest subiect